Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 22 Μαρτίου 2020

   Γ1 
 ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ



   Αγαπημένα μου παιδιά, καλημέρα,
   Ελπίζω να είστε όλοι καλά τόσο εσείς όσο και όλη σας η οικογένεια. 
Θέλω να σας βεβαιώσω κι εγώ, όπως σας λένε και οι γονείς σας, πως αν εφαρμόσουμε όλοι τους απλούς κανόνες υγιεινής και τις οδηγίες του κράτους θα είμαστε σίγουρα ασφαλείς. 
Θα μου πείτε όμως, εντάξει "μένουμε σπίτι" κυρία, αλλά πώς θα περνάμε τόσες μέρες μακριά από φίλους και συμμαθητές;

  θα έλεγε ... κάποιος
Πράγματι θα χαρώ πολύ αν μέχρι αύριο μου στεἰλετε στιγμές από την καινούρια καθημερινότητά σας, έτσι ώστε όλοι να πάρουμε ιδέες. Στείλτε μου μια φωτογραφία σας με το κινητό της μαμάς, γράψτε μια σκέψη ή κάτι διασκεδαστικό που είδατε, τι τρώτε,τι διαβάζετε ή ό,τι άλλο, για να το μοιραστούμε και να αξιοποιήσουμε δημιουργικά τον χρόνο μας αυτές τις μέρες. 
Εγώ θα μοιραστώ μαζί σας σήμερα:
  •  το παρακάτω ενημερωτικό βίντεο:
https://youtu.be/T87uA4DC8vc
  •  μια συμβουλή για το σωστό πλύσιμο των χεριών:
https://www.youtube.com/watch?v=2WsooFlS5Vk
  •  και για να το διασκεδάσουμε και λίγο, δείτε πώς περνάνε τα δικά μου παιδιά μέσα στο σπίτι



Ας ορίσουμε το επόμενο διαδικτυακό ραντεβού μας, αύριο Τρίτη 24/3//2020 μετά τις 11 το πρωί.
Καλή συνέχεια!
Η δασκάλα σας 
Αγραφιώτου Ελπίδα

Υ.Γ  Θέλω να μου υποσχεθείτε πως θα φροντίσετε και τη διατροφή σας, τρώγοντας πολλά φρούτα και λαχανικά και όχι λιχουδιές χωρίς καμία θρεπτική αξία.