Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 19 Ιουνίου 2017

ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΤΗΡΙΟ 

Προτελευταία μέρα της σχολικής χρονιάς γεμάτη αθλητικές δραστηριότητες στο σχολείο τις πρώτες πρωινές ώρες. Αλλά και μια πολύ ευχάριστη και διαφορετική επίσκεψη στο αρχαιολογικό μουσείο της πόλης μας, που θύμιζε παιχνίδι. Βόλτα στην πλατεία Ελευθερίας που έχει πλημμυρίσει χρώματα κι αρώματα καθώς φιλοξενεί την Ανθοκομική Έκθεση Σερρών και κέρασμα σερραϊκή χειροποίητη μπουγάτσα ήταν το επιστέγασμα μιας μέρας χωρίς υποχρεώσεις. 




Η τελευταία μέρα πάντα χωρίς πολλά λόγια. Τίτλοι προόδου χωρίς αγωνία, ένα γλυκό φιλί, ευχές για όμορφες διακοπές και αναμνηστικά δωράκια...

...δύο χρόνια μαζί... τώρα μπορώ λίγο να συγκινηθώ που δεν είστε μπροστά μου -να κι ένα καλό του διαδικτύου- και να σας πω μέσα από την καρδιά μου πως δέθηκα τόσο πολύ με όλους, αλλά και με τον καθένα σας ξεχωριστά, τόσο που νομίζω πως δύσκολα θα το ξεπεράσω, να μη σας έχω μαθητούδια μου και του χρόνου. Να είστε πάντα καλά, στα καλύτερα χέρια γονιών και δασκάλων και να είστε σίγουροι πως θα επαγρυπνώ, θα παραστέκομαι και θα περιφρουρώ τον προσωπικό σας αγώνα και θα χαίρομαι να σας βλέπω να στοχεύετε όλο και πιο ψηλά. 
Με αγάπη 
Η δασκάλα σας

Υ.Γ  Όσο για μένα, μην ανησυχείτε. Η αξιολόγησή σας με "Χίλια Άριστα"!!! 
έχει καταξιώσει την πορεία μου σαν εκπαιδευτικό. 
Η κρυφή κάρτα με τα οχτώ βήματα της διαμεσολάβησης
 για επανάληψη το καλοκαίρι...

... και ο κύβος του καλού ακροατή για να μην ξεχνιόμαστε