Διαβάζοντας το παράθεμα στο βιβλίο της Ιστορίας μας:
"Ο Ήφαιστος βάζει όλη την τέχνη του, για να φτιάξει την καινούρια πανοπλία του Αχιλλέα. μα πιο πολύ δούλεψε τη στρογγυλή ασπίδα ..",
θελήσαμε να ασχοληθούμε περισσότερο σε σχέση με αυτή, να βρούμε πληροφορίες μέσα από τη συγκεκριμένη ραψωδία της Ιλιάδας, εικόνες από αγγεία και τέλος να την κατασκευάσουμε.
http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/OMHROS-ILIADA/Iliada/Iliada29.htm
https://drive.google.com/file/d/0Bx6aGKAPUPbpU0ZRbVI0cVp5NlZVVkdNTFg1Sks1a1NBb0t3/view?usp=sharing
Δείτε στις εικόνες το αποτέλεσμα της χειροτεχνίας μας. Αναπαράσταση της ασπίδας του Αχιλλέα από τους μαθητές/τριες της τάξης, πάνω σε μακετόχαρτο με μαρκαδόρους.
"Ο Ήφαιστος βάζει όλη την τέχνη του, για να φτιάξει την καινούρια πανοπλία του Αχιλλέα. μα πιο πολύ δούλεψε τη στρογγυλή ασπίδα ..",
θελήσαμε να ασχοληθούμε περισσότερο σε σχέση με αυτή, να βρούμε πληροφορίες μέσα από τη συγκεκριμένη ραψωδία της Ιλιάδας, εικόνες από αγγεία και τέλος να την κατασκευάσουμε.
http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/OMHROS-ILIADA/Iliada/Iliada29.htm
https://drive.google.com/file/d/0Bx6aGKAPUPbpU0ZRbVI0cVp5NlZVVkdNTFg1Sks1a1NBb0t3/view?usp=sharing
Δείτε στις εικόνες το αποτέλεσμα της χειροτεχνίας μας. Αναπαράσταση της ασπίδας του Αχιλλέα από τους μαθητές/τριες της τάξης, πάνω σε μακετόχαρτο με μαρκαδόρους.